بازم دلم براش تنگه!
جیگر طلای من
سمانه
درباره وبلاگ


سلام.من سانازم. نميدونم چقد سمانه رو دوسش دارم.... ولي ميدونم خيـــ...لي دوسش دارم... اين وبلاگوهم فقط وفقط بخاطر اون ساختم مرc از حضورتون.

پيوندها
تبادل لينك هوشمند
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان جیگر طلای من و آدرس misss.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.









آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 13
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 13
بازدید ماه : 118
بازدید کل : 32368
تعداد مطالب : 27
تعداد نظرات : 78
تعداد آنلاین : 1

نويسندگان
sanaz

آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
23 / 9 / 1390برچسب:, :: 22:39 :: نويسنده : sanaz

سلام (يادش بخير بچه بودم عاشق پسونك بودم)دوهفتس چيزي ننوشتم
از حرفاي از تاريخ گذشته هم كه بدم مياد چون وبلاگه مسموم ميشه همين جوريشم مسمومه ديگه اونجوري چجوري
ميشه؟؟!! ( چقد جور تو جور شد!!)پس چيكار كنم؟؟؟
راستي ليدا سمرا (سرما) خوردهمن نفهميدم اين سرما كجاش خوشمزس كه همه ميخورن؟!!
چرا اينقد دلم واسه سمانه تنگ ميشه؟؟؟
هروقت باهاش حرف ميزنم بعدش يجوري دلم ميگيره كه آخ الانست كه قلبم وايسه نميدونم چيكار كنم
...........واي پارسال....چقد چيز بودم....واي واي.....نميخوام بهش فكر كنم....
ديگه كاري؟ باري؟ آب انباري؟ چيزي باهام نداريد؟...نه بابا كي با من كار داره!؟!؟!
درضمن نظر گذاشتن گناه ندارها اگه بذاريد خوشحال ميشم اگه نذاشتينم مهم نيست نذاريد بدتر از يسي بي معرفت كه نيستين
باي باي 

SAMANEH

    

AZIZAM



نظرات شما عزیزان:

behrad
ساعت15:59---2 دی 1390
خوش حال شدم آپ کردی ....
تازگی یه سایت پیدا کردم که اسپانسر تبلیغاتی شرکت های بلک بری . اپل . نوکیا . سونی و اچ تی سی هست
شما با عضویت در این سایت میتونی محصولات این شرکت ها رو به صورت رایگان دریافت کنی... ولی باید زیر مجموعه دریافت کنی ... اینم لینکشه حتما ثبت نام کن ضرر نمیکنی بخدا ...
www.xpango.com?ref=92594670


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: