يجورايي،بدجورايي
جیگر طلای من
سمانه
درباره وبلاگ


سلام.من سانازم. نميدونم چقد سمانه رو دوسش دارم.... ولي ميدونم خيـــ...لي دوسش دارم... اين وبلاگوهم فقط وفقط بخاطر اون ساختم مرc از حضورتون.

پيوندها
تبادل لينك هوشمند
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان جیگر طلای من و آدرس misss.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.









آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 8
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 8
بازدید ماه : 113
بازدید کل : 32363
تعداد مطالب : 27
تعداد نظرات : 78
تعداد آنلاین : 1

نويسندگان
sanaz

آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
4 / 11 / 1390برچسب:, :: 20:9 :: نويسنده : sanaz

سلام 

دلم خيلي گرفته..
ديگه جاي سوزن انداختنم تو دلم نيست
هرچقدم دلم بگيره بازم با تمام وجودم دوسش دارم...
تو اين چند روز آهنگاي مرتضي پاشايي شدن همدمم هرروز 1000 بار گوششون ميدم و گريه ميكنم مخصوصا آهنگ "گريه كن" انگار فقط واسه خودم ساختنش...
آخه من چه انتظاري از سمانه دارم ؟؟!!
از 100% 50% دوسم داره... انتظار دارم از اين بيشتر باشه؟؟ بيخود! همينم خودش زياده..
از 100% كه ميتونم ببينمش 20% ميبينمش... حتما اينم كمه؟؟! نه خير اينم خيلي زياده اگه 0% بود چي؟؟ اونوقت چيكار ميكردم!!؟ بايد قدر همينم بدونم..
فقط 10% باهاش حرف ميزنم... خيلي كمه؟!؟! كي گفته كمه؟ اگه زيستو شيميت 8تا 10% بزني پزشكي قبولي پس اينم كم نيست..
فقط 5% براش يه دوست  خوبم.. اينم كمه..؟ آره بخدا اين ديگه خيلي كمه..
اما مهم اينه كه اگه همشو + كنم......... 85% يني همشم + كنم 100 نميشه؟!!(بيچاره دلم)
از هر قضيه اي رفتم نتونستم خودمو با سمانه همنهشت كنم انگار هميشه يه نيروي اصطحكاك بزرگ مانع ميشه. با اينكه علاقم به سمانه به +بي نهايت ميل ميكنه اما نميتونم limشو بدست بيارم شدم عين يه عدد گنگ كه انگار هيچوقت نميخواد حسابي بشه. قلبم طوري شكسته كه با پيوند پپتيديم درست نميشه.يادش بخير 2سال پيش چقد happy بودم الان 2ساله كه همش sadم منظورم سد درودزن كه روي رود كر زدن نيستا... حتي يه فوق كوانتومم نميتونه كمكم كنه...


پاورقي:
قضيه=راه
همنهشت كردن كنايه از هم دل و هم نظر كردنه
lim بدست آوردن كنايه از بدست آوردن دله
بقيشم كه آسونه..

+
والا من كه هيچي نفهميدم سارا؟ وبلاگ سارا؟ من؟...... خلاصه نفهميدم
آتوسا ماتوساهم بلد نيستم هركي باهر اسمي امد با همون جوابش ميدم
رضا خان احتمالا منو با يه نفر ديگه اشتباه گرفتي

باي باي دوستاي خوفم



نظرات شما عزیزان:

حسين
ساعت0:38---13 بهمن 1390

سلام چطوري آبجي خانم
بخدا الكي خودتو ناراحت ميكني



باشه آره الکی خودمو ناراحت میکنم



نگار 
ساعت18:15---8 بهمن 1390

آخه اینا چیه میگی؟من که خیلی هندسه رو عاشقشم.فیزیکم چون همه ی نمره هام 20 شده رو خیلی دوس دارم.تازه من شب و روزم رو با جغرافی میگذرونم.فقط نمره زبانم خیلی کم شد.برو بابا دلت خوشه.ما اگه یه اتم شانس داشتیم وضعمون که این نبود.ها؟بگذریم.
سوال:این چیزی که اتفاق افتاده و نه میشه به عقب برگشت درسش کرد و نه میشه ازش بیخیال شد و نه امیدی به آینده دارم
به نظرت گناه نیس؟



معلومه که گناه نیست.خودم میدونم چقد عاشق جغی هستی



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: